Project runway nästa?

Haha jag är bäst. Fick hem min halloweenklädsel idag. Ska ju vara den där piraten. Både jag och Julia tycker att de ser ut som att jag har faketuttar och det ser helt enkelt inte bra ut i bröstpartiet! Så jag bestämmer mig för att klippa till V-ringning. Och ja... Jag borde inte vara med i project runway för nu blev det värre!!! Så vi ska försöka sy i den på fredag i Krokom och blir det inte bättre får jag nåla fast den i Bh:n och visa mkt tuttar. Haha inte bra! Och nu kan jag inte lämna tillbaka den heller! Äsch. Man är väl rik? NOT...
Klarade iaf examinationen idag!!! Fick göra en intramuskulär injektion. Missade lite saker som tex att ha handskar men kom på mig själv och fick ett G! Är stolt över mig!
Imorgon blir det ergonomi del 2 och muffins med Anna! Sen tar man låååång helg! Längtar till på lördag fast min dräkt är super ful. Vill egentligen ha en av mina andra klänningar som är snygg i ryggen men då använder jag inte min klänning som jag köpt! Så nu ska jag få den snygg! Haha! suck
0 Kommentarer till "Project runway nästa?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!