Torsdagen den 27 oktober 2011

Ska snart iväg till skolan för lite ergonomi part 2! Vi ska lyfta varandra med hjälp av hjälpmedel denna gång! Kuul!
Ska ta med mig lite muffins till mig och Anna, försöka muta henne med de så hon kommer på lördag! Tihi!
Har nålat min dräkt nu iaf så på imorgon blir det till att sy i den! Tror faktiskt jag fick till den helt okej! Ska bara klippa lite i kjolen men sen ska de vara klart!
Måste på systemet imorgon innan jag ska till Krokom. Ska ju bjuda familjen på tre-rätters så affären är också ett måste! Men vet inte vad jag ska bjuda på än.. Hmm.. Får fundera  lite på de! Några förslag?
Måste också boka tvättid innan jag går till skolan! Jag och Tomas missade ju tvättiden i tisdags!! Grr! Vi som har så myyycket att tvätta.
Ser inte framemot att cykla till skolan. De regnade imorse och nu ser det bara kallt ut! Känns konstigt att de inte är snö än!! Men skönt visserligen, men skumt!
Julia kommer hem idag!! WIE!
0 Kommentarer till "Torsdagen den 27 oktober 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!