Fredag 16 september 2011

Sitter hemma i Krokom och ska mysa med familjen hela helgen lång! Tomas åkte ju till Sveg så hade inte lust att stanna kvar i stan!
Idag ska jag börja plugga på utvecklingspsykologin, skjutsa Linnea till stallet sen springa över till min gogumms Annika och leka lite!
Och som vanligt är jag super glömsk och glömde hennes present, fan, kom på de nu! Annika, du får helt enkelt komma hem till mig för att få den! Haha!
Inatt hade Rasmus med sig en tusenfoting in till mitt rum! Fyfan vad äckligt! Jag som har världens fobi för dom där små sakerna! Började nästan lipa men lyckades ställa ett glas över den och som slänga ut den. Men blää! Sen kröp de i kroppen hela natten!! Varför just en tusenfoting?!
Ska nog få i mig lite frukost nu och sen starta dagen!


<3

0 Kommentarer till "Fredag 16 september 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!