Hemma för en lite stund

Kul uppvaknande. Tomas ringer och säger att han ska till Lofsdalen idag och sen jobba runt Sveg hela veckan. Han kom hem igår klockan 21.00 och åkte till jobbet 07.00. Så nu ska han hem en snabbis, lämna bilen och packa kläder och sen drar han igen. Kul! Inte nog med de så har jag skola typ en dag denna vecka så vad ska man hitta på?! Ska till KRokom idag iaf för katterna är kvar där då jag inte hittade Rasmus igår. Sen får jag väl se hur länge jag stannar. Tror de blir till onsdag/torsdag. Vill vara hemma lite i lägenheten men inte själv. De suger och jag känner mig bara mer ensam då! Åh sug liv! Typiskt att jag har kommit in i en period då jag är typ nykär och nu måste han bort. Men han skulle skita i att vara i Sveg över helgen och komma hem då iaf. Bra de!
Ska väl fortsätta med att inte göra ett piss och vara den mest uttråkade tjejen i hela världen! Haga, låter som att jag inte har något liv men hade lust att bara sitta med Tomas i veckan och inte göra ett piss! Bara han och jag och mysa.
1 Kommentarer till "Hemma för en lite stund"
Postat av: Erika

Kom till mig, hehe :)

URL: http://eliika.blogg.se/
Datum: 2011-09-19 / Klockan: 13:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!