Ibland är inte livet rättvist

Ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Min hosta håller mig vaken hela nätterna och väcker mig tidigt på morgonen. Vill bli frisk och börja skolan! Känns som att jag missar en massa och inte kommer fatta ett piss då jag kommer tillbaka!
Idag ska jag bara ligga och slappa framför datorn och cityakuten. Är på säsong 2 av 15! Så har lite att göra.
Ikväll ska jag till Bella och säga hej då! Får väl snora ner alla för dit ska jag!
Men de blir inge skola eller fest fören nästa vecka. De suger! Vill inte sitta i lägenheten och möggla bort. De är skit tråkigt här! Katterna är lika slö som jag och Rasmus har något äckligt sår på halsen som inte vill läka så måste snart säkert till veterinären.
Mina ögon rinner också. Blää.
Tomas och jag har bestämt mys helg och bara sitta inne och mysa bara för att det är så synd om mig! Om jag känner mig lite bättre kanske vi går ut och äter eller något! Min sambo är den bästa!
Lite frukost och sen sitta och möggla mer... Känns som att jag sitter hela dagarna och kollar på serier och väntar på att Tomas ska komma hem så att de händer något. Skit trist!
1 Kommentarer till "Ibland är inte livet rättvist"
Postat av: Coquina

Usch, krya på dig! Kanske blir du lite gladare av att tävla i min nya tävling på min matblogg =)

URL: http://coquina.blogg.se/
Datum: 2011-09-05 / Klockan: 23:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!