Lördagen den 24 september 2011

Gud vad mysigt det var igår! Vi badade ett tag och bara mös i badkaret! Sedan gjorde vi oss iordning och drog iväg på Athena! Jätte god mat och trevligt sällskap! Tihi! Men dyrt vart de!! 800 kr! Men vi sa att vi inte skulle kolla på priset då vi beställde och då självklart beställde man de dyraste! Plus efterrätt, haha!
Efter de åkte vi hem en lite stund, kollade på idol och myste i soffan.
Sedan vart det bio! Jägarna 2, lika bra som ettan! Man behöver inte heller ha sett ettan för att se denna! Jätte bra film verkligen, obehagligt och Stormare får tummen upp för bästa skådespelare!
Då vi kom hem vart det sängen för klockan var så mycket!
Bästa dagen på länge i alla fall! Puss på det!
Har städat nu på morgonen för min familj kommer idag! Eller ja, nästan hela!
Men vet inte vad vi ska äta... Ska bjuda på mina "jätte goda" snickerskakor men till middag...Hmm...
Ja, de blir till att fundera på det!
Sen tänkte jag också ladda ner en bra film att se men har ingen aning om det heller. Blir någon action av något slag. Spänning, men inte för läskig eftersom Linnéa är här!
Måste komma på en present till mamma som fyller år snart också! Mycket att grubbla på.
Imorgon ska jag plugga hela dagen och göra klart en frågeställning till gruppen! Examination på onsdag! Sedan är man klar med den här kursen, härligt! Det går riktigt bra nu! Ska snart plugga matte och förbereda mig för provet som är om typ 2 månder tror jag? Måste få G!! Då kommer de kännas som att man är närmare sitt mål!
Ska fortsätta städa lite nu och sen duscha!
0 Kommentarer till "Lördagen den 24 september 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!