Måndagen den 26 september 2011

Julia, mamma och Linnea var här i lördags. Vi kollade på filmen Red riding hood, som var hur dålig som helst! Sedan åt vi en massa snacks och spelade chicago!
Mysig kväll!
Igår pluggade jag hela dagen och tvättade! Hann även spela klart Heroes med Erika (Jag vann! Tihi).
Idag mötte jag gruppen i skolan för att fixa införm examinationen på onsdag. De gick bra och jag ska bara finslipa min del lite imorgon!
Har haft on i axeln i två dagar nu. Kan inte ha den för högt upp. De känns som att något ligger fel eller är i kläm. De gör super ont iaf!
Har tråkigt nu. Tomas blir sen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Är för trött för att orka göra något heller. Sov så himla dåligt inatt av någon konstig anledning och gick upp tidigt imorse för att göra en massa ärenden. Jobbigt!
Hoppas de blir mer sömn natten som kommer.
Vad ska man göra imorgon? Någon som vill ses och gå lite på stan?
0 Kommentarer till "Måndagen den 26 september 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!