Planering!

Bakade snickerskaka idag. Något jag aldrig ska göra om! Då jag hade lagt i allt och satt den i ugnen och sedan tagit ut den efter 15 minuter som det stod på receptet var det bara en sörja av smält smör. Men jag tänker: Den kanske stelnar?
Så häller på min hemmagjorda kolasås och väntar spänt på resultatet. Men nej, den stelnar inte. Den förblir smörsmörja. Så jag blir förbannad på någon på internet som lagt ut de här skit receptet, och just då jag är påväg till affären för att handla nya ingredienser så jag kan baka den där jäkla snickerskakan ser jag måttet med mjöl. Hur dum får jag bli! Jag glömde mjölet!
Skrattandes åt mig själv åkte jag till affären, handlade de jag skulle ha och gjorde om kakan.
Den blev helt ok. Lite döbakt på sina ställen. De är bara inse, de är inte meningen att jag ska bli en gullig hemmafru med massa hembakta kakor.
Hoppas Tomas blir glad! Tanken som räknas?
Sen skulle jag färga mitt hår också så jag skulle vara extra fint! Köpte mörkbrunt, de blev inte riktigt de. Svart skulle jag mer vilja säga. Ännu en gång blev inte resultatet vad jag väntat mig.
Sen blev det heroes spel med Erika!
Imorgon blir det en riktig mysdag! EFtersom Tomas inte läser min blogg (Tror jag inte iaf?) Så kan jag skriva mina planer här då jag kommer vara för upptagen imorgon!
Då han kommer blir det till att gå till badrummet och ta ett bad med tända ljus och bara mysa där någon timme! Efter de ska vi iväg på finrestaurang och äta förrätt, varmrätt och efterrätt. Orkar vi sen så ska vi på bio och då vi kommer hem blir det snickerskaka och mer mys!
De är min dejtdag de! Känner att vi behöver unna oss lite och imorgon får man ju pengar!
Ska titta lite tv och sen försöka sova så de blir imorgon!
Just ja, städade också hela lägenheten men köket ser nu ut som ett bombnedslag och jag orkar inte göra något åt de! Så de så!
0 Kommentarer till "Planering!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!