Skitsnack

Idag har det varit examination hela dagen! Kom till skolan klockan nio och satt till tolv och förberedde mig med min grupp.
Sen hände en skum grej då jag skulle ha lunch!! Åkte ner på stan för att äta (Själv, mobbad jag vet!) och hamnade på ett fik. Då jag satt där och åt hör jag hur mitt namn nämns och då lyssnar man ju gärna! Då sitter de några bakom mig som pratar skit om Ida. Och ALLT dom säger stämmer så väl in på mig så det var fan läskigt!!! Alltså verkligen allt! Hade jag pratat skit om mig hade jag sagt det där! Hahah! Jag vågade inte vända mig om och kolla vilka de var för tänk om de var folk jag kände och såg mig och blä vad pinsamt det hade blivit!
Så innan jag gick gick jag på toa och då jag kom ut kollade jag åt de hållet. Där dom som snackade skit satt, satt ett par äldre. Säkert 30 + och snackade. Dom som snackade innan jag ju inte dragit medan jag varit på toaletten och sen har nya hunnit satt sig och sett ut som om de suttit där länge? Nu är de säkert så och de som snackade skit om mig läser detta! Men äh! De var bara så skumt ifall de var dom där tanterna, för verkligen ALLT dom sa var jag. Och jag har aldrig sätt dom förut. Så var de dom som snackade kan dom inte prata om mig. För det var saker jag bara sagt till vänner också. As skumt!
Iaf, efter lunchen redovisade vi. Fick sitta i ett rum i en "ring" och diskutera varje fall vi fått! De var jätte kul och super enkelt. Som vanligt hade jag oroat mig i onödan!
Då jag kom hem avbokade jag min tvättid ikväll! Orkade verkligen inte tvätta själv kände jag. Så de blir lördag 12 - 17 istället!
Gick ner på Coop för att handla lite och jag kände mig verkligen singel då jag handlade!
Nudlar
Cosmopolitan
Fiskbullar
Chips & dipp
Saft
De var verkligen sorgligt då jag la upp varorna! Tror jag varit själv för länge nu! Kom hem min älskling!
Ikväll blir det nog lägning tidigt (Fast behöver egentligen inte det eftersom jag ska upp vid nio imorgon och träffa gruppen tio! Så kan vara uppe länge då jag typ har långhelg). Ska försöka installera hamachi så jag och Erika kan spela Heroes! Sen ska jag nog se en film och äta skit! Blir det inte godis idag (Känner mig inte så sugen) så blir det imorgon för då gör jag inget heller!
Nolife.com, tihi!
0 Kommentarer till "Skitsnack"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!