Stressad tjej?

Har haft ont i huvudet i två dagar nu och inte mått superbra. Tror jag är stressad eller något. Jobbigt är det iaf!
Var hos veterinären med Rasmus idag! Han är nog allergisk och besöket kostade 1029 kr. Fattig man är nu!
Sen fick jag hem katträdet som jag beställt! Dom blev glada, men nog inte lika glad som jag! Haha!!
Imorgon ska jag till biblioteket i skolan och fixa de sista med kommunikationsuppgiften som gick lite snett. Sen åka hem till Krokom! Mysa hela helgen med familjen! Katterna följer med och får vara ute en sväng!
Ska se sista Harry Potter filmen snart och mysa ner mig med Tomas och lite choklad!
Igår såg vi Thor. Bra film!!
Hoppas jag kan sova bättre inatt! Sov typ bara 2-3 timmar igår. Blää!
0 Kommentarer till "Stressad tjej?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!