Tisdagen den 27 september 2011

Blev ingen träning idag för jag är sååå lat! Eller jo lite. Var på stan med Fille och handlade lite grejer och en fika hann vi också med! Påvägen hem skulle jag ju cykla och de är verkligen uppför! Höll på att dö i benen och svetten bara rann då jag var hemma! Haha! Men till stan så var de ju bara att rulla! Vilket är skönt ifall jag är sen till skolan!
Sen har jag fixat lite med ett paket som min söta lilla Annika ska få imorgon!
Tomas ska droppa av de hos henne efter jobbet (Om hon nu är hemma!) så hoppas hon blir glad! Tyvärr hade inte alla grejer kommit till den ena saken men de får jag väl leva med! Blev ganska bra ändå!
<3
Tomas sover och jag borde sova. Examinationen imorgon börjar 08.30 men min grupp är nog inte fören efter lunch vid 13.00. Lite segt måste jag säga! Men hoppas jag lär mig mycket då. Skönt att bara sitta och lyssna på andra så kanske nervositeten tas bort lite. Fast jag är inte ett dugg nervös nu konstigt nog!
Igår fick jag äntligen sova! Vaknade inte alls av Tomas snarkningar ingenting! Hoppas på samma sak inatt!
Har as ont i axeln idag också!!! Verkligen smärtsamt. Gjorde lasagne idag (Jag vet, duktiga jag!) och då när jag skulle röra runt i köttfärsen höll jag på att dö. Kan knappt sita och skriva nu för axeln är för högt upp och det känns som knivhugg. Nått ligger verkligen fel! Skulle inte alls förvåna mig ifall jag har något skit skumt i axeln som typ ingen annan har. Så typiskt mig!
Tror jag ska lägga mig brevid älskling som redan sover och spela lite Wordfeud eller lösa korsord?
0 Kommentarer till "Tisdagen den 27 september 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!