Älskling fyller 21 snart!

Om 25 min fyller älsklingen 21! Gud så gamla vi börjar bli! Vi var ju nyss 16 år och hade precis träffats och var småååå. Men ack nej, den tiden är förbi!
Tyvärr är han inte hemma just nu men skulle nog komma hem imorgon kväll! Hoppas på de annars blir jag ledsen juuuueeee!
GRR, lite pöjk! (LÄS SMALARE, tihihiih)
Prov torsdag, plugga med Birgitta imorgon bara de lilla sista som ska in. Sedan får de bära eller brista.
Ut och supa, leva loppan! Sedan bakis påskhelg med mycket gottigotti!
Har tyvärr svullat dipp och blåbärspaj idag. Inte stolt över de. Dock var de min middag! Haha!
Träna cx imorgon ska jag hinna med fast jag har prov. Annars blir man tjockis.
Nog filosofi idag/ikväll!
Min säng väntar då jag var uppe tidigt imorse och whiteboarden kommer finnas kvar imorgon också. Hoppas jag inte drömmer bort allt.
Puss!
0 Kommentarer till "Älskling fyller 21 snart!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!