En tillfällig paus

Steg upp då Tomas hade gått (vid sju) för att ringa till Ann på vikariepoolen i Krokom! Men inget svar på X antal samtal! Så ställde klockan på en timme senare och somnade om. Klockan åtta steg jag upp för att ringa och fick svar, men denna gång från en vikarie då Ann var sjuk!
Anledningen till att jag vill få tag i Ann är för att jag antagligen inte fick G på mitt medicinprov och måste då gå om. Då jag inte har något sommarjobb och NOLL pluggambition så tänker jag från och med nu ta en paus till Augusti och bara jobba så mycket de går. Sedan starta igen denna kurs som inte gick, sedan har jag gjort klart vårdpedagogikkursen så efter medicinkursen i höst har jag en till  månad jag kan jobba. Sedan börjar skolan som vanligt igen.
tänkte först gå klart skolan till sommaren så att jag kunde jobba i höst och bara ha en kurs att tänka på. Men då sommarjobbsfronten ser lite mörk ut så tänkte jag att de är väl bättre att jobba ihop pengar nu? Och som sagt, behöver verkligen en paus och få tillbaka gnistan!
Men i höst kör vi igen med nya tag! Den 5 maj ska jag däremot göra ett matteprov! För de vill jag inte ha kvar i höst då jag i princip klarade de!
Men då inte Ann var där idag så ska jag ringa nästa vecka eller i slutet av denna! De fanns ändå inget jobb denna vecka sa hon!
Idag blir det nog en sväng på stan med mamma & Julia! Ska dock inte handla då jag inte vet när jag får pengar! Måste ringa och prata med CSN!
Har börjat fått ont i handen igen så använder min lilla skena. Men blää för ont... Inge mer Halo på länge för mig!
0 Kommentarer till "En tillfällig paus"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!