Good day

För att fira min viktnedgång på 7 kilo åker jag till Max och äter hallonpaj! HAHAH! Men seriöst, de finns ingen godare hallonpaj än den!!
Tomas är hemma och vi bara myser! Gud vad härligt de är då livet känns bra och dagarna flyter på!
Ser unga läkare och tänk, jag ska jobba på ett sjukhus om några år! Dock vill jag inte jobba här i Östersund då jag bara hört negativt och då de behandlar min bästavän så illa vill jag inte ha något med de att göra! Har inte heller blivit behandlad bra där!
Nä, hallonpaj! Nästa vecka kanske de blir tjejkväll och snart Sthlm! Livet leker som sagt!
0 Kommentarer till "Good day"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!