Härlig dag i Östersund!

Idag vaknade jag upp till underbart väder! Kändes skönt att se att våren faktiskt är påväg till Östersund! Så jag åt lite havregrynsgröt, tog på mig mina nya vårskor och solglasögon och gick ut!
Skulle göra lite ärenden på dollarstore och affären så gick först ner till dollarstore och handlade, sedan gick jag förbi blåcenter på vägen hem! Var nog ute i ungefär 1 ½ timme!
Precis då jag kom innanför dörren började de regna! Haha, snacka om flyt!
Fick veta att Rasmus hade ringorm då han hade sina fula utslag! Men nu är de läkt iaf så de var härligt! Hoppas bara inte Oskar får de!
Till middag tänkte jag köra lite pannbiffar i pepparsås med pasta! Men såsen blev inte så god så maten var lite flopp.. Tog istället vitlökssås och åt sallad till biffarna!
Tomas kommer väl snart hem och känner att de stinker vitlök och att maten är sådär! Haha! Tänkte egentligen göra piroger men glömde köpa jäst!
Har varit på bra humör idag faktiskt! Riktigt härligt att bara slippa tänka på allt skolarbete!
Ska ring till Ann imorgon och se ifall hon är frisk! Och är hon de så ska jag försöka fixa lite jobb till nästa vecka och fram till sommarlovet!
Imorgon ska jag till sjukhuset och underhålla Annika medan hon får dropp! Ska bli så mysigt då jag inte sett henne på jätte länge! Så längtar verkligen!<3
Finaste mamman
Nu blir det ett avsnitt av vänner och te! Har blivit mer besatt av te och dricker typ 3 koppar om dagen! Tihi!
0 Kommentarer till "Härlig dag i Östersund!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!