Måndagen den 23 april 2012

Ny vecka iiigen! Tiden går fort! Men denna vecka får den gärna gå fort för på fredag åker jag till Sthlm och är där över helgen! Sen blir de storsup på måndagen då de är Valborg i Uppsala! Wiie!
Idag fick jag inget jobb heller.. BLÄ! Så har nyss ätit laxmacka med apelsinjuice! Riktig lyxfrukost.
Julia kommer om typ 1 timme för klockan två ska jag byta till sommardäck på bilen! Den 1 maj är det ett måste att ha det och den 1 maj åker vi upp från Uppsala, vore inte super kul att bli stoppad och få böter bara för att man har vinterdäcken på! Sedan ska vi iväg och gymma lite!
Sprang inte mina 5 km förra veckan och känner mig fett dålig! Lär inte bli i veckan heller då vi åker bort. Men ska försöka dra med mig Tomas någon dag!
Sen är det ju cx på onsdag och bodybalance! Tränade 3 dagar förra veckan så de var inte allt fy skam iaf!
Men ska ta i lite extra på gymmet så allt godis jag åt igår försvinner och alla drinkar som ligger och skvalpar sedan fredags! Haha!
Fick till mitt hår värsta bra i fredags!
Ha en bra måndag fast det är snöväder ute! Hoppas på varmare väder söderut!
0 Kommentarer till "Måndagen den 23 april 2012"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!