Onsdagen den 25 april 2012

Tråååkigt! Inget jobb idag.
Jobbade på mammas förskola igår! Från halv nio till halv fem! De var så härligt att leka med alla barnen och ha något att göra om dagarna! Nu vill jag ha mer jobb men de verkar som att bara för att jag anmälde mig så finns det otroligt lite! Julia är också hemma idag nämligen (Hon jobbade typ varje dag förut).
Men det är fint väder ute! Solen lyser jätte starkt, väntar tills den ska komma till min balkong (Om typ 1 timme) så ska jag sätta mig ute och sola lite! Med min bok!
Ikväll blir det bodybalance och cx! Sen på torsdag ska nog jag och mamma springa lite för i helgen blir det inte mycket träning!
Tänk om två dagar drar jag till Sthlm och sen Uppsala! Wiie! Är så himla pepp!
Nu frukost sedan mys på balkongen med kissemissarna som redan sitter där!
0 Kommentarer till "Onsdagen den 25 april 2012"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!