Påskhelg i Krokom!

Firar påsk i krokom med äggletning och middag!
Har släppt tentan som var i torsdags lite men att gå om som jag kommer få göra de suger...
Livet är inte toppen alltid! Men idag är de iaf mys. Tomas har långhelg och är nog hemma hela nästa vecka vilket är underbart!
Blir springa bort allt påskfett på måndag iaf! Sen återgå till skolan i veckan vilket jag verkligen inte vill...


Försöker nå min bästavän men får inget svar. Känns som att jag gjort något fel.. Har inte kunnat varit där men med en tenta som har avgjort lite av min framtid och varit lite halvdeppig den senaste tiden och mycket ensamt har de varit svårt. Man kan inte alltid finnas där...
Men nu när hon inte svarar blir jag ledsen...

0 Kommentarer till "Påskhelg i Krokom!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!