Solig lördagsmorgon

Ännu en dag med solsken! Känns att sommaren är påväg! Härligt, härligt!
Ska ut och springa med Tomas snart så vi kan sätta ny tid på våran whiteboard!
Ikväll blir det bio, battleship!
Har öppet till balkongen hela dagarna så att katterna ka kunna gå ut, men Rasmus går runt och gnäller här ändå! Uppmärksamhetshoran number one!
Var på sjukhuset igår och myste med Annika! Härligt att träffa henne igen! Sedan åkte jag och Tomas hem och åt en massa onyttigt! Haha! Men åt iaf kycklingsallad till middag! Tränar man som jag gör får man äta lite onyttigt ibland!
Tomas står och plockar i diskmaskinen medan jag äter laxmacka med apelsinjuice! Ibland är livet bra underbart va?
Längtar faktiskt tills jag ska jobba nästa vecka!
Tomas och jag tyckte vi tog sovmorgon idag då vi sov till halv elva (Brukar gå upp vid nio!) Haha, gamlingarna här!
0 Kommentarer till "Solig lördagsmorgon"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!