Solljus men ingen värme

Vaknade klockan halv nio av att solen lyste in och värmde hela sängen. Jag och Tomas fick nog så vi tog persienen som är i köket och flyttade den till sovrummet. Och medan han gjorde de tvättade jag fönstrerna! Haha, uppe och jobba tidigt!
Igår sprang jag 5 km och Tomas 7! Vi har skrivit upp våra tider på min whiteboard tavla och har satt ett mål! Om 9 veckor ska jag springa 5 km på max 20 min! Och Tomas ska springa 7 km under 30 min! Vi springer ungefär en gång i veckan! Ska bli kul att se om vi klarar det!
Imorgon kanske jag ska förbi sjukhuset och hälsa på Annika! Beroende på hur de går, men hoppas verkligen att allt ska gå bra och att de ska hitta en lösning! <3
Idag blir det slappning! Tror jag ska städa lite. Tomas är på innebandy så blir väl halo då han kommer hem! tihi!
Har förresten gått ner ca 7 kg sen i julas! Woop woop!
0 Kommentarer till "Solljus men ingen värme"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!