Tisdagen den 17 april

Hemma idag också.. Förhoppningsvis får jag manualen idag så att jag kan börja boka in mig på jobb! Men Julia har inte heller fått jobb varken idag eller igår, så hon kommer hit på fika vid halv två! Mysigt!
Sitter och äter frukost och spelar catleville på facebook, äger på de spelet och har fått Tomas att spela det så han kan hjälpa mig med olika quest och skicka grejer! Haha!
Har fått inflammation i tandköttet igen.. Denna gång på andra sidan. Kände såhär för ett år sedan och kunde då inte äta på 2 veckor! Nu när jag äter min macka tar de emot för de är så svullet. Får borsta försiktigt och noga och hoppas på att de går över! Whyyy me?
Gjorde pizzasoppa igår och gissade mig till hur mkt och vad jag skulle ha i and it was a great success!
De snöar ute och är allmänt tråkigt väder! Men jag vill gå iväg och gymma! HAha! Kanske lyckas övertala Julia?
0 Kommentarer till "Tisdagen den 17 april"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!