Torsdagen den 19 april 2012

Buhu... Inget jobb idag heller! Julia fick samtal men kunde inte men då fick inte jag något! Märkte också att jag inte kommer in på nya systemet så ska ringa henne på måndag!
Jaha? Vad ska jag göra idag då.. Ännu en ledig dag då jag hellre hade tjänat pengar till fattiga maj! Men, men! Inget att göra åt. Orkar Annika tänkte jag ta mig till Krokom!
Sedan se ifall jag skulle umgås med Josse och Frida?
Jag är äckligt pepp på Sthlm och Uppsala!
Har sån träningsvärk sen igår! Gash min rygg alltså! Men härligt är de!
Ska snart äta lite frukost, sedan ska jag mysa ner mig i soffan en stund! Sedan måste jag städa!
0 Kommentarer till "Torsdagen den 19 april 2012"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!