Sista helgen på sommarlovet!

Idag kommer mamma, Julia och Linnea på kräftskiva hemma hos mig!
Tomas kom också hem idag så idag är en bra dag! Vi har varit nere på affären och djuraffären! Nu färgar jag min utväxt och ska snart städa lite innan folket kommer!

I tisdags var Helen här och myste med oss! Vi drack en massa kaffe och snackade skit!

I onsdags var Johanna och Birgitta här hela dagen lång och hjälpte mig med Maja som var tjurig! Hon bajsade inne så fort vi kom in efter en promenad! Jättestörigt! Så vi var ute i typ 6 timmar tills hon ÄNTLIGEN bajsade! Ni anar inte hur glad jag blev. Lyckan i en hundägares liv då man vinner över hundens envishet! HAHA! Och efter de har de bara flytit på! De var jobbigt i onsdags då jag verkligen funderade vad jag fan hade gett mig in på! Ville knappt ha kvar na för var så arg och trött! Men nu går allt jätte bra! Behövde bara lite peppande från min fina vän och mamma så vart allt bra igen! Allt är inte roligt med valp! Men börjar lära känna henne nu och de är underbart!

Igår var de mycket som hände också! Åkte runt stan med mamma, Julia och Linnea och fixade en massa saker till mamma. Självklart följde Maja med! Hon var så duktig!! Vi var även i Krokom och Maja åkte i bur för första gången. Gick super! På kvällen åt vi sushi och myste hemma hos mig! Efter de hade lämnat mig åt jag lite choklad och såg what to expect when youre expecting, mysig film! Maja sov och var helt utmattad!

Natten som var sov Maja hela natten! Eller hon vaknade en gång men då tänkte jag inte gå ut med henne för de börjar bli jobbigt att inte få sova! Och hon busade kanske 3 minuter sedan somnade hon igen! 06.00 gick hon upp och ville ut, sedan busade hon lite och efter de somnade hon om till klockan 07.30! Jag var så himla PIGG OCH GLAD!  Så idag lyser dagen och jag är redo för allt! 

I helgen blir de blåbärsplockning i skogen, träffa fina Annika och hjälpa Julia att flytta in till stan! Sedan börjar skolan! WIE!

0 Kommentarer till "Sista helgen på sommarlovet!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!