1.7 kg kampen!

Härligt! Idag vaknade jag upp och var på mycket bättre humör!
Jag gnäller alltid att Tomas och jag äter samma mat och att han aldrig kommer med förslag osv osv. Så idag skulle han bjuda mig på något annorlunda och jag har ingen aning om vad de är! Min kille är bra underbar!
Idag blir det plugg! Ska försöka göra ett "sjukdomsspel" haha! Så man kan leka och lära sig på samma gång (De ska ju vara den bästa metoden!).
Sedan vid tre tiden så ska jag gymma med Julia!
Har inte varit där på 2 veckor, skääääämmmmsss! Men jag har inte gått upp som jag trodde utan snarare ner! Tihi! Så nu har jag satt upp ett till delmål. Vet mitt riktiga mål men jag sätter upp små delmål som jag ska nå så att de inte tar för lång tid att åstakomma något! Så nu ska jag ner 1.7 kg till min födelsedagsfest! 1 ½ vecka, de borde gå! Äta nyttigt och träna mycket! Har snart gått ner 5 kilo sedan jag började träna! Så snart kanske vissa kläder som jag har i garderoben passar! Hoppas!! Vill köpa en ny klänning till födelsedagsfesten och tror faktiskt jag ska unna mig det!
Har tp 35 klänningar redan men de skadar inte att ha en till.. Tihi!
Skriver sen hur det gick på träningen och ifall jag hittar en klänning! Har sagt till Julia att träna stenhårt med mig så jag når mitt delmål och mål!
0 Kommentarer till "1.7 kg kampen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!