4 dagar kvar!

Nu är det inte alls lång tid kvar tills festen på lördag! Åh vad jag längtar!!
Igår gjorde jag läkemedelstenta. Då de gått ungefär en timme fick jag hemskt ont i magen och började må illa. Så sista timmen satt jag bara och mådde piss!
Så är lite rädd att jag slarvade igenom den... Hoppas inte!
Åkte sedan till Krokom för att egentligen hämta katterna och träna lite med mamma!
Men jag tänkte hänga med Annika idag så då blev jag kvar en natt till! Ikväll ska jag däremot hem för måste hem och fixa lite innan torsdag då första gästen kommer!
Sen på fredag hinner jag inte städa för då fyller jag ju år! Tihi! Ska baka tårta och sen dra till Krokom för att göra middag med mamma! Sen på kvällen kommer Fille! JAG SAKNAR HENNE! De kommer bli så sjukt kul!!!

Nu ska jag göra mig iordning. Vaknade för bara en liten stund sedan (Dåligt dåligt!) och sen se om Annika har tid för mig! Tihi!

Är föreläsningar lite hela veckan på skolan men jag ska sitta hemma och plugga. Känner att skolan just nu inte är så lockande. Ser de som min födelsedagsvecka, lugnet före stormen. Måste vila upp mig! Tihi! Kanske drar iväg en dag för att träffa Anna!

0 Kommentarer till "4 dagar kvar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!