Bra dag!

Vilken härlig morgon! Vaknade klockan 09.27?!?!? Av mig själv och super pigg! Så går upp och badar! Sen fixar jag mig lite extra eftersom jag är så pigg!
Tog nyss lite te och baguett med gravad lax! Min sista gravadlax och sista baguettbiten! Buhu! Får köpa mer någon annan gång!
Idag blir det plugg i skolan med några i klassen! MATTEMATTEMATTE säger jag bara!
Idag är de svinkallt ute! över 20 -, burr! Kanske därför man är så pigg? De ser ju ritkigt härligt ut med solen och alla färger är så klar!
Idag är det fredag och fredagsmys! Även mycket plugg, men ska se the voice med älsklingen min och bara njuta lite! För en gång skull känner jag mig inte sur och ledsen! De är så underbart! Härligt härligt! Full av energi!
0 Kommentarer till "Bra dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!