Halva veckan som varit

Började en ny kurs den här veckan! Men har inte hunnit varit på skolan än! Har suttit med den dumma rapporten som jag fått rest på. Men jag och Kicki jobbade hårt idag och fick den typ klar! Vi är de bästa teamet!
Julia har varit hos mig och myst i veckan och vi har kollat film och ätit massa gott! Testade Thai-takeaway vagnen som står precis vid mig och jag ser den varje dag men har inte testat! Så gjorde de igår och de var så snälla och maten var supergod!
Ikväll ska jag som vanligt på cx-pass! Beach 2012 here i come!
Sen blir de låååång helg! Och då ska jag plugga och mysa med älskling som kommer hem imorgon!
Ska umgås med Annika imorgon också!
Sen är de hård nästa vecka som gäller!
0 Kommentarer till "Halva veckan som varit"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!