Ladda batteriet

Sitter i Krokom och njuter av en massa godis!
Beställde thaimat idag och blev grymt besviken på skaldjurssoppan! (Tror det var kryddig soppa med svamp och räkor för det enda skaldjuret som var i var räkan!) Tror dom blandade ihop både Julias och min mat för vi fick itne riktigt de vi beställde och gott vare inte. Så vi åt typ ingen middag! Haha!
Lever på godis och mackor idag!

Har pluggat en massa matte. Gått igenom alla prov nu som finns ute och imorgon ska jag och Anna sitta HELA låååånga dagen i skolan och bara råplugga tills vi känner att allt sitter!

Sen på kvällen ska jag hämta bilen här i Krokom och mina små katter! Även hinna träna med Julia och förhoppningsvis mamma om hon är hemma! Känner mig så lat nuförtiden! Vill iväg och gymma nu! Börjar känna mig tjockis och slappis! Inte bra då jag ska ha födelseagsfest om exakt en vecka!!!!! Har köpt en så tajt klänning så vill se bra ut i den! Haha! Längtar som fan till festen iaf!

Just ja, anledningen till att jag är i Krokom den här gången är för att bilens batteri är slut så måste ladda de! Gör de på pappas jobb. Alla förutom Julia är i Sundsvall så vi ungdomar har huset för oss själva! Men ingen mat hade dom! Haha!

Nu ska jag spela lite mer Heroes eller titta film!

0 Kommentarer till "Ladda batteriet"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!