Latmasken number 1

Har svårt att komma igång med rapporten... AH! Vad jag är lat!!!
Mina tuttar värker och jag bara känner hur pms:ig jag är! Haha!
Får se om Julia kommer förbi ikväll och det blir träning, för jag behöver nog plugga! Hon har inte svarat än men är inte hon super på så struntar jag gärna i de! Mina tuttar gör för ont. Haha!
Nu svarade hon visst! När man pratar om trollen, haha! De blir träning! Bra jag behöver fast jag är en riktig latmask...
Funderar på att åka ner på ica och handla lite baguett med lax men till och med de är jag för lat för! Så nu tänker jag utnyttja att Julia kommer hit sen så åker vi dit efter gymmet!
Jag ska bjuda henne på en jätte god kyckling som jag gjorde igår!!
Lindade in kycklingfileér i bacon, la dom i en form med färskost (Chillismak) och grädde. Även lite annat smått och gott! Sedan gjorde jag potatis och morötter i ugnen! Hur gott som helst! Grekisk sallad till! Mumma!
Så de blir det idag också då de finns rester kvar!
0 Kommentarer till "Latmasken number 1"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!