Min fina bästa vän <3

Igår var jag och myste hos fina Annika! Hann ta lite gravidbilder och här är en av dem!

Fina du <3

Är i Krokom idag för Tomas åkte till Sundsvall imorse och då katterna också var i KRokom kände jag mig mycket ensam! Så åkte hit igen! Haha! Har skrivit om en massa föreläsningar och fått lite ångest över allt vi ska kunna. Fyyyfaaaan....
Men nu börjar det närma sig lördag!!! Så mycket som jag längtar kan ingen längta!
Var och gymade med mamma och Julia för ungefär en timme sedan. var inte lika stark som i förrgår men de gick helt ok! Stolt över mig är jag iaf!
Nu blir det mer plugg men först, dusch!

0 Kommentarer till "Min fina bästa vän <3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!