Min lilla fredag

Idag har jag bara pluggat en massa instuderingsfrågor och gjort klart mitt lilla spel som vi ska spela på tisdag. Haha! Man lär sig väl bäst genom att leka?
Tomas slutade klockan tolv idag! Så han har varit hemma hela dagen. Blir som en extra helgdag! Jätte mysigt! Vi gjorde för första gången egna hamburgare från skratch! super enkelt och mycket godare än köpta! Orkade en sen blev jag supermätt!
Har förresten blivit sjuk.. Ont i halsen, förkyld och helt slut i kroppen. Näsan bara rinner och jag känner mig ynklig. Så har därför mosat i mig en massa godis, för de är ju bara två dagar kvar av sånt! Skönt, för jag börjar faktiskt tycka de är äckligt!
Mer då? Tänkte gymma men de blev ju inte. Får se om jag vaknar upp och är superfrisk imorgon! Hade lite feber och huvudvärken är fortfarande kvar men jag håller hoppet uppe. Vill ju gymma på söndag!
En vecka kvar till provet.. uscha! Ska sova nu och förbereda mig för mer plugg imorgon! Ska ta tag i njursjukdomar och reumatiska sjukdomar imorgon! jiippiie! Kul lördag...
0 Kommentarer till "Min lilla fredag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!