Olycka på olycka

Sitter i Krokom och ska nog snart sova! Pratade nyss med Tomas och han och hans jobbar kompis var med om en bilolycka idag. Släpvagnen släppte så dom åkte över räcket. Ingen skadade sig men jag blev skärrad ändå! Någon skulle lika gärna kunna ha skadat sig och de skulle kunna hänt något. Uscha. Sa till han att de är bäst att han kör påvägen hem och att de kör sakta! Vill inte ha ett samtal från sjukhuset. Fyfan..

Annars så har jag knappt pluggat idag. Har försökt ett antal gånger men de har bara inte gått. Så gjorde klart mitt lilla "sjuk-spel" och sen åkte jag och gymmade hem mamma då hon och pappa kom hem från sjukhuset! Stackars pappa som inte mår bra alls...

Men de kändes skönt att gymma. Så mycket skit som händer just nu så de var skönt att bara lyssna på musik och springa av sig de!

Nu är de slutgrubblat! Blir sängen för att orka upp och plugga HÅRT imorgon! Hoppas Tomas kommer hem snart så jag kan krama min älskling och aldrig släppa taget!

Haha, tittar igenom lite gamla bilder på datorn!





0 Kommentarer till "Olycka på olycka"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!