Tittar runt lite

Nu sitter jag hemma i stan! Pappa och Nöta var här en sväng och drog lite kablar och sånt till diskmaskinen så att de ska se snyggt ut! Och nu syns de inte alls, härligt!
Satt och letade efter en massa tårtrecept men bestämde mig för att göra en helt egen tårta! Ska mixa lite grundgrejer och sen göra en egen smak! Haha! Uppdaterar er sedan om det var gott eller äckligt! Ska även ska bilder för den ska bli super snygg!
Har suttit och kollat lite smycken och smink till på lördag. Ska vara helt guldig! Glamor & mer glamor!
Så imorgon ska Julia och mamma hämta upp mig så ska vi gå en sväng på stan! Sedan blir det Krokom för middag och mys! Efter de tillbaka till stan och då är Fille här!!!
Tänk, imorgon fyller jag 21. Vart tar tiden vägen? Komihåg då man var 14 och tyckte de som var såhär gammal var riktigt vuxna. Jag som är så omogen känner mig så inte 21... Suck suck. Men gammal blir man!
LÖRDAG ÄR SNART HÄR IAF!
Tomas kommer hem om någon timme också! Jippie! Ska äta lite pommes, pepparsås och resten av oxfilén!
0 Kommentarer till "Tittar runt lite"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!