Dagen måltid!

Idag till middag blev det korvstroganof med en massa sallad, oliver, soltorkade tomater och stekt blomkål! Mums vad gott det var!
Tänkte lägga ut en bild på de men de gick tydligen inte! Måste köpa en sladd till mobilen!
Har druckigt mitt goda jul te som jag fick av Tomas i julklapp! Mums!
Tips: Blir ni sugen på saker, ät morötter! De startar matspjälkningen och tar bort sug! Är de sötsug, är russin!
Nu ska jag bada! Försöka få bort min mensvärk!
Haha, måste också bara tillägga att dagens rekord på 53 unika besökare har nu gått upp till 63! Wiie!
1 Kommentarer till "Dagen måltid!"
Postat av: Erika

Vi vill ju se ringen :)

URL: http://eliika.blogg.se/
Datum: 2012-01-06 / Klockan: 13:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!