Förlovning 29/12- 11

Ska försöka berätta lite om de tre underbaraste dagarna i mitt liv!
Började med att jag fick ett samtal från Tomas att jag skulle packa en väska med bara finkläder och ta med dig Sveg så fort jag kunde samma dag. Sagt och gjort gjorde jag som jag blev tillsagd och åkte ner med bilen.
Vi stannade en natt i Sveg för att sedan åka iväg tidigt nästa morgon! Jag hade ingen aning om vart jag skulle!!
Vi började resan mot Mora, fortsatte och kom till Leksand. Fortsatte och kom till slut till Borlänge där jag trodde resan var över. Vi stannade och åt lunch på Burger King men ack vad fel jag hade. Vi fortsatte sedan mot Enköping!
Gissade en massa saker på vägen och jag blev bara mer och mer misstänksam men hade fortfarande ingen aning.
Kom till slut fram till Sthlm.
Efter mycket felkörningar parkerade vi i ett parkeringshus i Östermalm. Vi gick in till ett hotell som bara skrek: SNOBB! Väl framme vid disken så säger receptionisten att vi ska bo i: SVIIIITEN!!! Och vi får sedan rumsnyckeln.
Jag som hade på mig leggins och en tunika kände mig sunkig i detta fina hotell!
Sviten var super stor, hade tv i alla rum, kakelkamin, stort badkar och STÖRRE säng. Helt underbart. Sängen kallades King bed. Haha! Svit Engelbräck hete den.
Jag började gråta och var i chock. Gud vilken underbar kille jag har!
Jag klädde sedan på mig klackskor och en klänning och vi drog ner på stan för att äta middag!
Åt jätte god oxfilé och bara njöt.
Andra dagen (Våran fyra år tillsammans och 3 år som sambo!)fick jag shoppa för hur mycket pengar jag ville för de hade Tomas lagt undan. Hotellet låg 5 minuter från hötorget och alla som varit i Sthlm vet hur centralt det är!
Så shoppade och åt god mat gjorde vi!
På kvällen skulle vi ner och äta på hotellets restaurang som var super fin. Så klädder upp mig från topp till tå!
Precis innan vi ska gå hör jag en harkling och vänder mig om för att hitta Tomas på knä på golvet och han klämmer sedan ur sig:
- Ida, vill du förlova dig med mig? Och tar fram två guldringar! (Dock inte våra riktiga som vi sak ha för de beställde vi tillsammans i fredags, men underbart fina var dessa ändå!!)
Jag säger självklart ja!
Vi äter en helt underbar trerättersmiddag och sedan fortsätter vi att mysa på rummet. Självklart badade vi typ 3 ggr! Haha! Passa på då de var så mysigt!
Vi gick även på bio och såg Sherlock Holmes! Jätte bra film!
Sedan på fredagen var min lilla prinsessbubbla spräckt och vi skulle hem.
Jag kan bara säga att jag aldrig varit så glad i hela mitt liv och jag kan inte komma på någon kille som är mer underbar än min! Han är bäst och jag älskar han mest!
Han är inte bara min sambo längre utan även min fästman.
Tack för att du finns och förgyller mitt liv! Jag älskar dig!
(Lägger upp bilder på hotellet och ringarna snart!!!)
1 Kommentarer till "Förlovning 29/12- 11"
Postat av: Elin Lögdberg

Alltså woow vilken underbar kille du har!! hur jäkla romantiskt är inte allt det han har gjort för dig då?! finns nog inte många killar i denna värld som är som han. Tycker han kan dela med sig av sina egenskaper till fler :)


Datum: 2012-01-03 / Klockan: 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!