Fredagen den 6 januari 2012

Var och gymmade igår! Tänkte först inte göra de för orkade verkligen inte men min personliga tränare (Julia) pushade iväg mig! Och glad är jag för de! De var jag och en till i gymmet och jag använde alla maskinerna och kämpade stenhårt! Kom knappt upp för gymtrappan som knappt är några trappor alls! Haha! Så idag är jag lite möööörrrr!
Ska gymma med mamma imorgon också och förmodligen ett pass med Julia på söndag! KUL!
Idag blir det storstädning hela dagen! Inte kul alls... Men de måste verkligen göras! Klockan 17 - 22 har vi också tvättid vilket verkligen också behövs!
Har fått mitt bankkort! Så ska även aktivera de! Då jag var i Sthlm tryckte jag in min kod fel för många gånger så då åt automaten upp de, jag vet! Smidigt värre. Så nu har jag ny kod och nytt kort! Känns bra!
Ska iväg till stan nu och se om något är öppet så jag kan lämna tillbaka en svindyr tröja som inte var så fin på som jag hoppats! Sedan till Dollarstore och köpa fönsterputs! Ska nämligen putsa mina fönster för första gången! Haha!
Rapporten är inlämnad och klar nu också! De var härligt. Bara diskussionen kvar som jag ska sitta med i helgen. Triiist! Men de ska göras!
Hoppas jag kan leka med min fina babe imorgon om hon har tid också!
Hur gåre med dieten? Efter att jag läst att ifall man slutar med kolhydrater helt och vill börja sen (Vilket jag självklart kommer vilja!!!) så går man typ upp dubbla de man gått ner! Så ska bara skära ner på kolhydraterna och inte ta bort dom helt. Men de går bra att äta en massa grönsaker och såser. Jag gillar de!!
Har inte blivit några kolhydrater än (Förutom en liten daim bit) så ikväll blir de väl lite iaf!
0 Kommentarer till "Fredagen den 6 januari 2012"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!