Gladiatorerna!

Var nyss och gymmade lite med syrran min! De gick lite trökt på rullbandet men att ta vikter gick super! Tog mer på allt än vad jag brukar och de gick verkligen bra! Är stolt över mig själv, träningen börjar ÄNTLIGEN ge lite resultat! Och även på vågen! 3 kg ner! Wiiie!
Tomas är hos Emil så jag ska gosa ner mig i sängen (Eller de har jag redan gjort) med en kopp te och lite morötter! Ska se lite The Kadashians (Stavade fett fel där kände jag) och sen försöka sova. Men lär ju inte somna fören tre inatt! Haha!
Såg förresten första avsnittet av gladiatorerna! 8 år sedan de var på tv nyss och de var lika kul denna gång!
Visste ni att en utav gladiatorerna är här från Östersund? Prime tror jag han hette!
1 Kommentarer till "Gladiatorerna!"
Postat av: Erika

Och Elliots kompis pappa är HERO! Sen låtsas mamman är Amazon! Sjukt coolt. Elliot var ju och såg inspelningarna live.

URL: http://eliika.blogg.se/
Datum: 2012-01-09 / Klockan: 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!