Gottegrisen

Usch, hatar då jag har en massa gotta hemma sen helgen för då kan man bara inte låta bli att äta! Måste sluta köpa så mycket för jag hinner inte äta de på en helg och sedan är det kvar så man kan småäta hela veckan! Inte bra!
Har inte tränat på 1 ½ vecka. Känns inte bra de heller. Men då jag fick så ont i magen så kunde jag inte. Men nu finns det inga ursäkter! Ska försöka ta mig iväg i veckan!
Har pluggat en massa matte och kolla på Keeping up with the kardashians, haha!
De är jätte fint väder och jag sitter inne, super! Men ska iväg på en liten promenad sen! (Väldigt liten till affären, haha!)
0 Kommentarer till "Gottegrisen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!