Matteplugg!

De har tydligen gjort om deras hemsida här på blogg.se! Fint!
Idag känns magen bättre. Känner mig fortfarande trött fast jag sover länge och lite yr. Och tuttarna värker! Dumma pms, kan man inte få slippa de?!
Idag ska jag plugga en massa matte då jag skipper dagens föreläsning! Känner att jag måste fokusera på matten just nu! Så idag blir det plugg plugg plugg!!! (Efter ELLEN! Tihi) Ska räkna syrgas och infusioner! Vet inte riktigt hur man räknar syrgas! Måste ta hjälp av Anna här känner jag!
Ska även äta frukost. Igår åt jag chillinötter och choklad (Dumt då ajg haft ont i magen) så kände lite illamående. Känner mig också lite tjockis så jag och Julia ska träna på söndag!
Har gått ner typ 2 kilo av den här dumma sjukdomen! Men lär gå upp allt nu när jag kan äta! Men har fortfarande inte fått tillbaka aptiten riktigt! Är som inte sugen på mat... Godis går bra men inte mat! Haha skumt. Fast ni vill jag inte ha något!
Imorgon ska jag till Krokom och ta lite foto på Annika och mysmage!! Sedan se paranormal activity 3 med familjen! Mysigt!
Fyller år om 2 veckor! Tihi! Längtar så himla mycket till födelsedagsfesten som jag och Frida har!! Ska bli så jäkla kul!!
0 Kommentarer till "Matteplugg!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!