Ömma bröst

Nyss druckigt lite te och försöker plugga. Har fått i mig några skedar makaroner sedan en lite chokladbit. Är super mätt. Sjukt!
Min bröst gör så himla ont. Vill typ gråta! Så fort jag går och de bara rör sig lite känns de som att jag ska dö och bara nu när jag sitter och skriver gör de så himla ont!
I magen känns det fortfarande som att något suger.
Tänk om jag ska ha det såhär varje gång jag har ägglossning? För antagligen är de det eller så har jag någon magsjukdom.
Känner mig yt och trött.
Ska lägga mig i soffan och se O.C nu. Sen försöka plugga lite mer. Hoppas mian bröst slutar ömma! haha. Trevligt inlägg!
0 Kommentarer till "Ömma bröst"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!