Önskelista!

Jag är så dåligt på att skriva en önskelista utan brukar bara komma på lite eftersom vad jag vill ha! Men nu är det så att jag snart fyller år och för att göra det lätt för familjen min skriver jag en!
  • Längdåkningsskidor, pjäxor och stavar
  • En digitalkamera
  • En hund
  • Nagelack + klistermärken
  • Presentkort på någon av dessa butiker: Gina, bikbok, cubus, H&M,make up store, Coop forum (Yes ett mat-presentkort vore fan nice! Haha!)
  • Pengar
  • Saker till en scrapbook
  • Smycken (Örhängen, armband, STORA halsband, coola ringar)
Hmm... De var nog de! Kommer inte på mer! Där har ni lite att välja på i alla fall!
0 Kommentarer till "Önskelista!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!