Trotsa magen!

Tänkte trotsa min mage och trycka i mig lite mat som vi åt igår. De gick inte så bra... Fick i mig en liten tallrik men mår hemskt illa nu och de känns som att magen ska sprängas.
Men om man ska se det positivt så har jag fått i mig lite energi så kanske orkar plugga!
Håller på med instuderingsfrågorna till cirkulationssystemet. Ska göra lite egna frågor sen som jag tror är viktiga att ha med!
Hade hellre häng med Annika i Krokom eller Anna här i stan men jag har ingen energi att komma upp ur soffan... De suger.
Ska göra mig lite mer te för de får jag lätt i mig.
På två dagar har jag gått ner 1 kg. Inte bra att gå ner såhär för då går man upp det och säkert mer sen. Blä!
0 Kommentarer till "Trotsa magen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!