13 dagar kvar!

Är äntligen frisk! Wie! Men har smittat ner Tomas & Julia! Haha! Fast Tomas var inte så jättesjuk så drog med mig han till gymmet igår! Har varit duktig den här veckan och är nu bara 1 kg från 10 kg viktnedgång! WOOP WOOP!
Den här helgen har bara varit slapp annars! Myst med Julia & Tomas. Förberett Kroppen på 3 sista arbetspass! Sedan börjar allt de roliga! Stråket, yran, utomlandsresa!!!! (13 dagar kvar!!!!) Längtar så mycket. De är 10 grader ute nu och jag har på mig en tjocktröja för jag fryser så mycket. De suuuger!
Imorgon ska vi klippa gräset, tvätta klart alla kläder, vattna blommor i huset och ute och även hinna med att ta de lugnt en söndag! Kanske springa lite också?
Ser smekmånaden nu och dricker te. Hoppas jag blir lite varm!
0 Kommentarer till "13 dagar kvar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!