3 juli 2012

Igår kom jag hem till en väg av tända ljus som ledde in till sovrummet där min fästman låg med massa choklad! Han är då bra underbar!
Annars jobbar jag på! Börjar nog få en visdomstand för har ont i halsen och där tanden ska komma... Buhu!
Imorgon ska jag träffa Annika och fira Linnea! Mamma, pappa och Linnea åker ju på söndag!! Sen ses vi inte på 6 veckor. Så på torsdag så ska vi ha filmkväll hela familjen! Ska även titta på Linnea då hon spela storsjöcupen!
 
På fredag morgon åker vi till Sveg och Björnfesten! Vet dock inte hur helgen kommer se ut. Men stannar där till på söndagdag sedan åker vi hem och packar och städar! För då tar vi och flyttar till Krokom! Känns... Konstigt? Att bo där så länge lixom. Detta är ju mitt hem nu! Men nära till jobbet!
Nästa vecka är min sista riktiga jobbvecka! WIE! Sedan har jag två veckor och 3 pass. Så de blir lätt! Hoppas dom ringer in mig lite!
 
Nu ska jag lägga mig och hoppas på att halsontet går bort tills imorgon! Ska upp 06.00! 
0 Kommentarer till "3 juli 2012"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!