Jag lever!

Björnfesten i helgen var jätterolig!
Mamma, Linnea och pappa åkte till Italien igår. Så nu bor jag, Tomas och Julia i Krokom!
"sista" jobbveckan denna vecka! Har en 6 dagar med massa jobb kvar (Eller nu 5) på denna vecka! Sedan är de tre pass utdelade på två veckor. Så säger att jag "går på semester" efter söndagspasset!
 
Var och myste med Annika och bebis igår! Ska nog dit imorgon!
Tränade lite idag. Ska springa imorgon, onsdag och torsdag! För i helgen är de fullt med jobb så kommer inte hinna!
Nu ska jag sova! En liten uppdatering bara! Tihi! Är sämst på att blogga... Ska försöka bättra mig! Blir bättre då jag fått semester!
0 Kommentarer till "Jag lever!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!