Sjuklingen is back

Björnfesten 2012!
Blev ledig i måndags efter den jobbiga arbetshelgen (Fast den var inte jätte jobbig då jag har underbara arbetskamrater!) och tänkte då ut och springa lite och träna bort de 2 kilona jag har kvar! Men vad händer? Jo jag blir sjuk!!! Så nu sitter jag här, tredje dagen, men snuva, huvudont och en massa hosta. WHY?! Så ska försöka få tag i jobbet så att jag kan sjukanmäla mig imorgon. Mitt enda pass denna vecka och jag kan inte jobba. Inte heller njuta av ledigheten!
Har tre pass kvar nästa vecka (Måndag, tisdag och onsdag) sedan går jag på semester! Alltså inte länge kvar till Rhodos! Vi längtar!! Sommaren i Sverige suger. Och då man får höra hur bra mamma och pappa har de så längtar man mer till värmen!
 
Nu ska jag ta min sjuka kopp upp och äta lite frukost.. Vi har dock typ ingenting i kylskåpet så måste tvinga iväg någon att handla!
 
0 Kommentarer till "Sjuklingen is back"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!