CSN hatar mig

Wie... Min tur fortsätter. Fick nyss veta att csn vill ha tillbaka 11 150 kr av mig för att jag tog en paus i studierna..... Som sagt.. Kul liv. De ska väl ha dom i slutet av juni också... FML. Vi får helt enkelt leva jättefattigt nu hela sommaren. Sen en fattig utomlandsresa. Blä!!!!!! Vad less jag blev.
HAr 800 kr som jag ska leva på denna månad. Tur man har Tomas som kan hjälpa till men de suger. Tänkte ju att juni pengarna skulle sparas till utomlandsresan, bikini och lite roliga saker till sommaren. Nu går alla dom till dumma csn istället.
Studielån suuuger! Längtar tills jag pluggat klart och slipper dom! Eller ja.. Slipper och slipper! Men längtar tills de är avbetalda! Vilket blir typ ALDRIG... I will die with my debts...
0 Kommentarer till "CSN hatar mig"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!