Lycka och mer lycka!

Nu har jag gjort mina introdagar på jobbet och det har gått jättebra! Hoppas de ska fortsätta gå bra denna vecka som kommer då jag börjar jobba på allvar! Jobbar 6 dagar denna vecka. Dbbelpass och långa dagar. Kommer bli helt slut! Men mycket pengar!
I fredags hade jag och Tomas mys på sjukhuset med Robin, Annika och lilla Linnea! kollade på fotboll och åt en massa skit och gasades ihjäl (HAHAHAHA). Riktigt mysig fredag!
Igår var jag äntligen ute och sprang! 4 km blev det uppe i Aspås med mamma, Julia och Tomas. Kändes att de var 3 veckor sedan idag då benen är stela och gör ont! Men härligt var de! Då vi hade sprungit for vi hem för att fira pappa som fyllde 48 år i tisdags! Presenter och en massa glass blev det!
Idag GICK jag och Tomas ner till stan. Jag testade min nya app endomondo då man kan se på en karta vart man går, hur långt man har gått, hur fort och hur många kalorier man bränner! Sedan kan man även följa sina vänner som har den appen! SUPERKUL! Man blir typ mer peppad att komma ut bara för att få se hur man förbättras. Haha!
Nere på stan fixade vi en kabel som går från datorn till tv:n så vi kan se filmer på tv:n istället för på datorn jämnt! Sedan gick vi på Törners och fikade! Blev en räkmacka! Mums! Vi har varit tillsammans i 4 ½ år men bara fikat 2 ggr ute på fik! Haha! Men mysigt är det! Efter vi fikat blev vi sugen på glass (Tjockisar) så vi åt lite kulglass och mjukglass ur den lilla kiosken som står på torget! Sedan gick vi hem igen. Varmt och härligt väder! Tog en extra vända för att gå på lite mysigare ställen och sitta lite på bänkar och bara njuta! Gud vad jag älskar min fästman som bara vill mysa med mig hela dagarna. Just nu ligger han och kollar på mig och säger hur vacker jag är. Finns ingen bättre!
Snart ska vi laga mat! Ska testa ett nytt recept som är på reklamen! Grillkrydda, kyckling och grädde! Hoppas de är gott.
Sedan ska vi dammsuga och skura. Ikväll blir det väl någon film för att testa den nya kabeln!
Imorgon jobb! 12 - 21!
Ska även försöka få in lite träning för slutar tidigt vissa dagar så då ska jag hinna!
0 Kommentarer till "Lycka och mer lycka!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!