Onsdagen den 6 juni 2012

Jag jobbar och jobbar! Men idag är det ju Sveriges nationaldag så är ledig!
Spenderar dagen i Krokom med familjen!
Imorgon ska jag till fina Annika och hälsa på gudbarnet mitt! Ska bli så otroligt mysigt! Har även med mig lite presenter! Tihi!
Men innan de så ska jag jobba och även på fredag blir det jobb. Efter jobbet på fredag drar jag och Tomas till Sveg över helgen! På lördagen ska vi nämligen fira att Victor tagit examen! Så de blir stor hemmafest! WIE! Julia kommer kanske med bussen då också! Hoppas!
 
På måndag börjar mitt sommarjobb! Känns pirrigt! Har.. TRO DE ELLER EJ, köpt foppatofflor. Då de jäklarna kom skulle jag minnsann aldrig skaffa ett par men nu har jag de... Jag vet Annika: ÄCKLIGT! Men måste ha ett par skor att arbeta i hela sommaren och dom skorna är faktiskt bäst! Haha!

Inte min bild men de ser typ ut såhär!

Vad mer händer? Inte mycket. Kommer jobba ihjäl mig i sommar. Jobbar midsommar men då är de fetlönen hela helgen och jag ska jobba pass från 7 - 21 ! Wiie.. Mycket pengar iaf! Sen RHODOS! Inte länge kvar nu. Drömde lite om de inatt och jag längtar bara mer och mer!
Har även fått ledigt inför yran! WOOP WOOP! Första yran sedan 2009!

Funderar på att träna lite idag.. Men min lata sida kanske gör så att jag stannar i soffan? Har inte tränat på typ två veckor och känner mig så yyyyberlat! Ska försöka tvinga mitt slöa arsle ut!

1 Kommentarer till "Onsdagen den 6 juni 2012"
Postat av: erika

Jaa skicka bilden! Älskar den ^^ hårfärgen alltså. Men här försökt få den med går inte... :-( och har inte råd att färga hos frisör :-(


Datum: 2012-06-11 / Klockan: 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!