Down we all go

Igår var jag på cx som vanligt med Julia! Men dom har gjort om passet och gud så jobbigt det var!! Mycket jobbigare än det gamla!
Men idag har jag träningsvärk! Känner hur tight hela jag kommer bli till sommaren! HAHA!
Vaknade upp med lite halsont och förkylning. Har varit lite halvsjuk hela veckan men de har som inte riktigt brytit ut. Nu känner jag mig helt okej så får väl hoppas de håller i sig!
Har haft en liten nere period då jag tycker allt suger! Tomas ska bort så mycket och jag är mycket ensam så de är väl därför. Men vi pratade om det igår!
Till helgen ska jag hem till Krokom för Tomas ska iaf till Sveg och hälsa på Näs! Så ska njuta av en helg med min underbara familj och mina pluggböcker! Har mattetenta och en rapport att skriva klart! Wiiie, helg vare va? Sedan måste jag förbereda mig inför en muntlig examination som är nästa vecka! Mycket mycket att göra!
Ska hoppa i duschen nu och hoppas att jag känner mig lite fräschare efter det!
Julia ska även fixa till mitt hår i helgen! Wiie!
Mitt internet är konstigt!! Loggas ut och in hela tiden. HATA
Haha, sovarn!
0 Kommentarer till "Down we all go"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!